Introducees

Als u een keer wilt kennismaken met de slipjacht en de JVS, dan bent u van harte welkom om een keer mee te rijden.

Wellicht kent u een van de leden. Hij of zij kan u dan introduceren bij een van de Joint-Masters, en tijdens de slipjacht begeleiden als 'mentor'.

Als u geen leden kent kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met een van de Joint-Masters. Hij kan in overleg met u een van de leden verzoeken om u tijdens de slipjacht te begeleiden.

Indien u zelf niet beschikt over een geschikt paard kan de vereniging u in contact brengen met een van haar leden die jachtpaarden verhuurt.

Gedurende het hele jaar worden slipjachten van de categorie L en M georganiseerd welke doorgaans goed geschikt zijn om met de slipjacht kennis te maken. Aan het begin van het seizoen wordt begonnen met een serie lichtere jachten welke ook bedoeld zijn om de jonge honden hun eerste praktijkervaring te laten opdoen.

Een introducé mag enkele keren vrijblijvend meerijden. Daarna moet besloten worden over het al dan niet lid worden van de vereniging. De Hubertusjacht (begin november) en de introductie jacht (half maart), zijn altijd vrij toegankelijk voor introducés.